نگارنده: سید امیررضا هاشمی

تمامی شعر های من
آخرین مطالب
نویسندگان

شعر ردپا

شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۲۸ ق.ظ

من نمی دانم تو آخر خانه در کجا داری 

آن چه خوبان همه دارند تو یک جا داری

تو چشمانی به رنگ دریا داری

راز پیچیده گیسویت خبر از تشنه لبان صحرا داری

تو در روزهای سرد و تاریک در زمزمه باد خبر از شب یلدا داری

من با تو از این زمستان نمی حراسم مثل یک شومینه گرما داری

برگ های درختان ریخته یواشکی بگو نکند خبر از آمدن حضرت سرما داری

نکند سخت بگیری تو به من حضرت عشق تو چه توقعی از یه پاپتی گدا داری

ماه این بار آمده باز دم خانه ما شکوه

میگویم چه کنم که تو طره سیاه و قد رعنا داری

تو نه در این حرف ها که در روح روانم هم جا داری

نکند از کوچه ما باز گذشتی که بارون زده

بگو بینم در کدام خیابان رد پا داری


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۹
سید امیررضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی