اشعار سید امیررضا هاشمی

تمامی شعر های من

این وبلاگ ادبی است

آخرین مطالب
نویسندگان

درد ودل باد

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۴۴ ق.ظ
باز قلم در دستم میلغزد که چه کنم چه نکنم چه بنویسم و چه ننویسم پنجره اتاق را باز میکنم تا شاید هوا عوض شد  اما هوای دلم عوض شدنی نیست پس از برای دلم دنبال هم نشینی میگردم  هم نشینی که تکراری نباشد همنشینی که بر خلاف من پر از شور و تکاپو است و بر خلاف ریتم کند زندگی پر سرعت بی ایراد و لمس شدنی حس شدنی خنک یعنی باد بی سرزمین بی سقف بی انتها بی بمبست متنوع به او گفتم که من را از این جا ببر ببر جایی دیگر گفت تا به حال به خودت در آیینه نگاه کردی خرس گنده خندیدم و گفتم پس کی از این دیوار در دیوار در دیوار در دیوار خلاص شوم گفت از تد بهترهاش از تو قوی تر ها از تو زیبا تر ها برده ام الماس پیکر چشم دریایی جادویی تر خوش فکر تر بردم تو کیستی که من نبرم گفتم پس کی گفت روزی که دگر جمجمه ای نماد دیگر گوشتی نباشد خاکسترت را بدون روادید جابه جا میکنم یکی را از آفزیقا به اروپا دیگری از آمریکا همه میروند یاد حرف فروغ فرخزاد  و فیلم کیارستمی افتادم حسی درونم میگفت و هزاران بار گفتم باد ما را خواهد برد باد ما را خواهد برد پس این همه هیاهو و سعی چیست تن بی سرت را که خواهد گریستت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۳۰
سید امیررضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی