نگارنده: سید امیررضا هاشمی

تمامی شعر های من
آخرین مطالب
نویسندگان

آب های رودخونه

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ
دلم سقف نمی خواهد  مثل ویرونه          اسیر شدم لای دیوارای گرم این خانه   لذت آب تنی سنگ داخل رودخونه           یک قهوه میزه آخر و تاریک قهوه خونه
گرم گرم مثل صندلی کنار شومینه            ملس  مثل قاچ های پرتقال خونیه
لذت پاهای برهنه آغوش موج دریا            گرمی آتیش زیر برف و سوز سرما
 ترس صندلی کناری بال هواپیما             حس خوشحالی و غم  دیماه  
خسته ام از این اتوبان گاردریل دنیا         من پلی میخواهم به آن سوی اونجا
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۰
سید امیررضا هاشمی

نظرات  (۱)

۲۰ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۱۳ قالب بلاگ رضا
سلام
پیشاپیش سال نو مبارک!
چالش بلاگ تکونی راه اندازی شده زود تند سریع شرکت کن  :)
اگه شرکت کنی قالب اختصاصی برات طراحی می کنم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی