نگارنده: سید امیررضا هاشمی

تمامی شعر های من
آخرین مطالب
نویسندگان

جتماع پر ازخالیه

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۶ ق.ظ

به نام خدایی که قسماش همیشه تو زندگی مون جاریه

موقع خواستگاری خونه بابا پر میشه از وسایل عاریه 

به قول جوونهای باسوادمان مشکل جامعه بی کاریه

همانهایی که به لطف آزاد و پیام نور گرفتن تحصیلات عالیه

زیباکلام کی بابا بهترین فیلسوفان اصغر آقا راننده تاکسیه

بیمارستان عمل قلب باز گره گشای هرچی بیماریه

احمد آقا کارگر شیفت شب یک عمره که دچار شب بیداری

سودای کلان آخه چرا دست کسایی مثل بابک زنجانیه 

هرکی تو این شهر زیادی پول داره کارش جلو قاضی ملق بازیه

آها معلم تاریخ بابا سه هزار سال که افتخارمون کوروش نامیه 

این روزا دیگه همه میرقصن هرکی مشغول رقصیدن با هر سازیه

یک عمر که به روزمرگی گذشته عمر اونی که اسیر شغل کارمندیه

غرور گشنگی می آره پاچه رئیس رو بچسب که شامت جلو ماهیه

یکی تو چاله میدون دنبال وام برای رفع فقر و بیماریه

یکی ام تو شمرون یک عمره که دنبال اورکت امریکاییه

یکی شبا مثل من سیر خوابیده نمی دونه گشنگی چه بد حالیه

نمیدونم شاید هم این حرفا و شعرم همه از شکم سیری بی عاریه


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۶
سید امیررضا هاشمی

نظرات  (۱)

۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۲ کارشناس پارت
سید امیررضا هاشمی درود
مطلب جتماع پر ازخالیه شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی