اشعار سید امیررضا هاشمی

تمامی شعر های من

این وبلاگ ادبی است

آخرین مطالب
نویسندگان

ای کاش من ....

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

ای کاش من گلی در دستت بودم    یا شاید هم شالی بر سرت بودم

یا که زره برفی بودم      من را نفس میکشیدی هوای سردی بودم

ای کاش من را گره میزدی       سر سفره هفتسین سبزی بودم

ای کاش در سرمای زمستان    مرا سر میکشیدی آش گرمی بودم

ای کاش باران می آمد و پناه میخواستی    ای کاش یک خانه آجری بودم

خواستید رومیزی با مبل یکی شود      ای کاش من  رومیزی خاکستری بودم


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۴
سید امیررضا هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی